Vælg en side

Stillingsbeskrivelse Supportmedarbejder/Beregner til Living A/S

Er god service det mest naturlige for dig?

Kan du medvirke til at styrke sammenholdet i vores supportteam, der giver gode oplevelser for kolleger og kunder?

Vil du være en del af en succesfuld virksomhed, der giver kunderne værdi i alle led?

Living Art er en dansk, familieejet virksomhed stiftet i 1987 og udpeget som Gazellevirksomhed i 2003, 2004, 2016, 2017 og med kreditværdighed AAA. Living Art har base og showroom i Søborg nord for København og forhandler solafskærmning, gardiner, tekstiler, tæpper fra verdens førende producenter og designere. Living Art er specialister i indeklima og tilbyder at optimere temperatur, akustik og lysforhold af hensyn til trivsel og arbejdsglæde. Et andet stort fokusområde er den grønne omstilling, hvor kunder hjælpes med energioptimering og brug af bæredygtige materialer.

Vi vil styrke vores support team og søger nu en Supportmedarbejder/Beregner, der skal medvirke til den igangværende vækst, og sikre at salgsteamets administrative opgaver (tilbudsskrivning og opfølgning) formindskes så de kan fokusere mere på salgsdelen.

Personen vi søger, har stort overblik og formår at holde mange bolde i luften uden at miste fodfæste. Der vil være meget kommunikation og samarbejde med kunder, leverandører og kollegaer så du skal kunne lide at kommunikere og være behjælpelig – og undertiden finde løsninger på uforudsete problemstillinger.

OPGAVER: 

  • Udarbejdelse/kalkulationer af tilbud til kunder.
  • Forhandling af indkøbspriser med leverandører til de enkelte sager.
  • Behandling/igangsætning af ordrer herunder bestilling af varer
  • Planlægning og koordinering af leveringstider på indkøb.
  • Månedlige afrapporteringer
  • Sammen med support og økonomi kollegaer sikre videreudvikling af interne procedure
  • Behandling af reklamationer

FAGLIGE KOMPETANCER:

  • Branchekendskab en fordel, men ikke et krav
  • Solid IT-forståelse i gængse programmer
  • Erfaring med Business central en fordel, men ikke et krav
  • Relevant erfaring fra tidligere beskæftigelse
  • Vant til at arbejde med mange interne procedure
  • Vant til at håndtere alle funktioner i en salgsdrevet virksomhed 

KVALIFIKATIONER:

  • God til at systematisere egen hverdag
  • Stort overblik, struktureret og analytisk
  • Initiativrig og kreativ
  • Motiverende ledelsesstil og har lysten til at indgå i et fællesskab samspil med virksomhedens ledelsesteam
  • Gode skriftlige og mundtlige kompetencer

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Vinther på mobil: +45 28609984 eller Ulrik Hofman Thaysen på mobil +45 41778000

Kortfattet ansøgning og C.V. sendes til tv@livingart.dk inden den 1. april 2023 med mærke ”Supportmedarbejder/Beregner”.

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret